Yooo Wassap Blogger | Blogspot

Wednesday, February 2, 2011


YOWASSAPBERASAB

Alright ini adalah blog personal gua , so gua akan tulis ikut kepala gua .. kalau korang taknak baca lagi bagus sebab gua tak nak orang baca pun kah kah kah. Tapi kalau korang suka dengan life gua , boleh la korang baca sampai lebam. gua tak kesah pun!! eh ada gua kesah ke ? {Fak gua benci dengan ayat nie!}

Papepon dalam blog personal gua yang bernama Uhuks.blogspot.com nie. gua akan tulis ikut suka gua! Oi baper kali kau nak ulang ? dan gua akan ikut suka hati gua nak ulang ke apa ke. WTF suka hati gua ah.. Blog gua , bukan blog kau!!

Blog ini blog personal! ada faham ? Miahaha

Anyway dalam blog ini . gua takkan gunakan apa jenis Skema entry yang gua tulis kat blog gua yang tah pape tuh. Blog ini lagi best miahaha. Dalam blog ini jugak gua akan tulis menggunakan ayat yang selamber . so kepada yang takleh terima penulisan dalam blog ini . sila blah coz gua tak heran pun kah kah kah..tapi kalau korang boleh terima. Wth! Thanks beb miahaha..

Dalam Blog ini jugak gua akan menggunakan ayat yang penuh! gua rajin beb!! miahaha.. mampus kau kat situ gelak cam gampang! Setakat nie gua takkan gunakan nuffnang , innity , apa menatang nie ? malas ah berat blog gua miahaha!..

ok la guys malas nak talk panjang lebaq.. Sebab gua tau yang gua talk sorang2 bukan ada orang nak dengar rintihan seorang blogger ini huhuhu.. fak fak fak tacing pehal plak nie!!

DONE

2 comments:

khaizarien said...

yeya..mungkin kat sini buleh lihat other side of mel :)

Melz said...

maybe ;) keh keh keh...

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo