Hari Ngantuk Sedunia!

Friday, February 11, 2011

Yeos Wazzzap yoh..

Aduiyai. Seyesly hari nie gua dapat rasakan yang badan gua memang penat gila vavi ! Gua fikir punya fikir baru lah gua dapat tau yang semalam gua demam dan hari ni gua rasa kebah-kebah {tanda nak hilang demam}.

Tapikan time gua demam semalam , gua tatau la pulak kenapa gua rajin gila vavi sangat.. Gua pelik semua kerja gua rasa nak buat padahal kepala panas 80 degree kot.. kah kah kah..So sampai kesubuhlah gua layan kerja-kerja yang tertunggak.. Lab lah , esemen lah itu lah ini lah..tujam esok semua nak hantar! Cis..

Lepas tuh apa lagi ? bangun pun macam taknak bangun dah , kelas pukul 11pagi rasa macam kelas pukul 5 pagi.. mata nak bukak pun payah . rasa macam ada 10 kati beras kena ikat kat bulu2 mata yang gojes nie.. cis!



Papepon gua semangat jugak untuk ke kelas sebab gua dengar ada kuiz. Ahh nasib baik lah gua yang ngantok macam haram nie boleh jugak jawab.. boleh jawab jer tatau la betul ke idak kah kah kah.. Papepon gua harap gua dapat lah atas 8!! please nak foflet please please. kah kah kah...

So dalam entry ini gua dapat rasakan hari ini adalah hari ngantok sedunia gua lah kiranya.. CEH {lu hari-hari pun ngantok jer der!}

0 comments:

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo