Yeahhh Cerita semalam punya la Brader , Sistar

Sunday, February 6, 2011


Kah kah kah kah.. * gua gelak

Tak biasa dowh cerita semalam punya cerita tapi nak cerita hari ini.. Dah nak malam pulak kan ? Tapi gua peduli apa , blog gua , gua nak tulis subuh tahun lepas punya cerita pun gua punya sukalah kah kah kah..

Papehal, gua nak cerita sikit selama gua berada di Seremban. Tapi kejap jer kot gua lepak sana. Papepon first time gua naik 'Kereta Cruise' { ntah gua hentam jer , tak pernah lagi gua dengar kah kah kah..Gua malas nak cerita bab Kereta Cruise , kang sesajer gua kena tembak kat kepala , habis tacing dia kah kah kah..}

Papepon sesampai jer kat seremban. Gua teringat yang gua pernah lalu tempat tuh siut! FAK gua teringat kat Cik Awek FatinLiyana punya rumah lah pulak..kah kah kah. Pastu gua teringat yang dia ada kat indonesia lagi pulak , Nasib baik dia takda kalau dia ada dah laju jer tangan gua calling2 dia kah kah kah..Tuh semua kalau nasib baiklah dan kalau nasib tak baik plak , gua kena la folow member2 gua pergi destinasi seterusnya KAH KAH KAH..

*****************

Papepon destinasi yang kitorang tuju adalah MELAKA! Terus gua teringat kat cik awek NadiaShariful {dia takda blog dah , katanya} . Gua terus capai henpon dan mesej dia, tapi sadis takda respon! Huhu.Gua tacing kejap! kah kah kah..

Kitorang pergi kat Pulau Puteri katanya, gua pun tatau sangat jalan melaka, Terus kitorang CHECK-in Hotel , Hotel jer tak mampu nak naik Kondo Kah kah kah.. papepon superb la jugak . Booking untuk 2 orang bilik tapi yang masuk bilik 6 orang kah kah kah.. Gua peduli apa dah bayar! kah kah kah..

bukan gambar gua..gua pun tak ingat lah suasana kat sana camne kah kah kah..
*pic dari asmaliana.com

So Malamnya pulak memang gempak sebab gua sebagai kameraman yang 'agak' pro menangkap gambar-gambar depa. CILAKE! gua sebagai photographer , kompem gambar2 gua sikit kan ? aih nak wat camne brader and sister! itulah yang kena gua tempuhi sebagai seorang photographer yang kacak! kah kah kah..

Papepon gua nak cakap yang melaka adalah negeri yang agak banyak traffic light! dan asal gua sampai jer traffic light tuh beriyer nak jadi merah plak! urghh stress kejap kat situ..

Selain daripada tu juga Melaka nie gempak la siut kat area-area Dataran pahlawan yang ada sungai tuh . FUH nak nak plak time malam . memang gempak abes warna-warna yang ada {plus} ada beca-beca yang kaler memang Awesome abes! Damn gua nak pergi lagi la sia! ahahaha

*****************

Ok tu jer kot gua nak habaq lu orang semua. Sorry la sebab lambat update , gua tau ramai yang baca blog ni . {KAH KAH KAH KAH}

*apsal gua teringat kat cik awek² jer nie ? Aihhhh kah kah kah

Ok calo salam yoh!

4 comments:

Carl Samsudin said...

gua rasa nak lempang lu lah. amacam? haha.

Melz said...

hahahaha nasib baik fel takda beb..kalau ada , kompem lu jeles sampai lu nak lempang gua betul2 kan ? kah kah kah kah

~aYeeN & SuE~ said...

pulau puteri??di manakah en meltz?pntai puteri ada la..hehe
mlk byk traffic light sbb nk bg feel pusing2 mlk lme2 ckt.almaklum la ng kecik..keh2

Melz said...

Ayeen : kah kah kah... tu la mel nie lembab sikit nak memastikan sesuatu tempat tuh...

Alright thanks yoh coz bagi tau ♥ 1 kat ayeen kah kah kah..

tula .. agak stress dengan traffic light tuh ;\

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo