Happy Birthday to Cik UYUN!

Saturday, February 19, 2011

YEOS campuq satu bang! kah kah kah..

Ok pepagi yang indah bertemankan kerdipan cahaya bintang dan bulan.. Ok gua mengarut , sejak bila ada bintang pukul 11.05am ? Ops..

Dalam entry ini gua nak ucapkan Happy birthday kepada Cik Uyun. Yos dah T _ _ dah beliau kah kah kah..Siapakah beliau ? Ermm Beliau adalah seorang blogger dan cikgu. Kalau nak tau lebih lanjut pasal beliau lu orang boleh usha link blog beliau..

Motif gua pakai gambaq nie : gua nak pinjam rayben plis..

Kalau nak ce citer baper kali gua jumpa dia.. baper kerat jer bai, boleh kira dengan calculator jer pun..

Gua nak ucapkan terima kasih lah time tuh dia ada bagi gua kad jemputan untuk Rancangan Rina salleh . Alah yang Gadis Melayu punya show kat tibi9 tuh.. First time kot gua join event masuk TV. kah kah kah.

Yes muka gua ada kat dalam TV. kalau lu orang rajin , boleh usha kat tonton.com.my.. Usha setiap detik ,pasti muka gua yang cute nie ada! miahahaha dem cute plak ko mel? Huh! Jeles lettew..

2nd gua jumpa time wedding kakak YnaaOhYnaa masa tuh..Eh yeke? ntahlah gua pun tak berapa nak ingat sangat.

Papepon gua harap cikgu ni terus success dengan apa yang dia buat dan apa-apalah yang sepatutnya. Panjang Umur , Murah rezeki , dan Cepat-cepat kawen dan sebagainya.


1 comments:

uyun said...

alaaa.neh yg terharuuu neh--uhuhuh thankss mell!!;)

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo