Lense 50mm Bila Mau Beli & Pakai Aih??

Wednesday, February 2, 2011


Yohhh ahahaha

50mm 50mm 50mm bila gua mau pasang kat body d90 gua aih ? gua dah lama mengidam tapi tak pernahnya nak pergi beli.. wtf malasnya nak drive pergi angsana! ahaha 50 mm untuk nikon nie harganya lebih kurang Rm 370 . tapi kalau kat tempat lain semuanya RM420 lah Rm450 la wtf ! baper puluh kau nak untung tuh lucknut!..

OHnoo..... i need u baby~

Papepon bajet dah ada . tinggal nak pergi beli jer nie tapi tulahkan macam gua cakap , malas malas malas nak drive!!! Drive kalau kete kecik gua tak kesahlah nie drive keta bapak besar .. malas nya nak parking .. malasnya nak tengok kiri kanan .. malas malas wakkakaka

ada sapa2 nak pergi angsana? roger gua beb.gua memang nak sangat pergi hehe..

0 comments:

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo