Gua , Video , Prop Dan Camera

Sunday, February 27, 2011

yo wassap yo!

Dalam entry kali ni , gua nak habaq sikit jer pasal video yang bakal gua shoot menggunakan prop². Dalam kepala hotak gua ada la jalan cerita tentang percintaan. Mungkin banyak lagi gua buat selain daripada percintaan.

Papepon dalam list yang gua ada sekarang ialah :

1. Botol Bliss
2. Camera d90
3. Skrip
4. Jalan cerita

Next project gua ni , Gua akan ibaratkan botol bliss tuh macam orang tapi gua still draft lagi nie ,lu relek2 la beb , Mungkin esok petang gua draft sampai pengsan dan mungkin tak lama lagi gua upkan video tu Ok?

Papepon gua merancang tetapi DIA yang menentukan. Apa yang gua buat adalah hobby gua semata-mata dimana gua mendapat idea nie secara tetibe. Anyway gua tak tau la video ni menjadi ke tak tapi yang penting video ni takda la gempak mana.

Seryesly Gua memerlukan feedback dari lu orang dan mungkin ada antara lu orang nak salurkan idea Tajuk , jalan cerita or what ever untuk gua tambah or kurangkan dalam video yang bakal gua tayangkan hehe.

P/s : kita buat sesuatu itu biar mencuba , orang nak kecoh ke apa ke , gua peduli apa. Lu tak suka lu pangkah , kalau lu nak kritik , Kritik guna otak bukan guna nafsu hehe


0 comments:

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo