Cerita | Nak Main Badminton!! Tapi.....

Thursday, February 3, 2011

Yohh salam.. kita bertemu lagi yoh.. Kah kah kah kah..

Malam tadi member setaman gua roger gua melalui facebook.. Oh facebook memang banyak memberikan sumbangan yang mantap rupanya kepada kawan-kawan gua untuk roger gua. Save kredit telepon untuk cik awek ye tak? Wtf! pentingkan awek vavi.

Perkataan mudah :

Member : "weh nak polo x kitorang nak men badminton"
Gua kacak : "lu datang gua polo"
Member : "Yelaaa"
Gua Ensem : "Alright"

Mulalah expidisi { apa gua mencarut pakai ayat expidisi ni? kah kah} dimana gua dengan geng-geng gua pergi ke komplex sukan kat dalam UTM. Gua punya rumah dengan UTM jalan kaki pun boleh sampai kot. tapi gua malas dan malas nak jalan kaki sebab UTM jer yang dekat tapi komplex sukan bapak jauh nak mampus... Kah kah kah..


Gua masuk kete tanpa bawak reket {eh betulke eja ?} , gua bawak BB gua . Gua tak bawak segala mala bala peralatan sukan langsung!. Alright gua datang sana cam bodo ada jugak tapi takpe gua support member gua yang main badminton tuh. Ah support lah sangat kan miahaha.. macam haram..

So climax dia makin buat lu orang cuak sebenarnya dimana gua kuar dari court tuh untuk buang air kecik. Kecik jer takyah la nak besaq time orang pun takda sangat kan!. Punyalah gua pusing2 dalam kegelapan untuk cari toilet. haram boleh plak dorang tutup lampu kat area toilet.. Memang sampai subuh gua tak jumpa toilet.


Cerita dia makin rancak bila gua masuk balik dalam court yang sememangnya gua tau yang gua takkan main badminton. last-last member gua boleh plak ajak beperang.. Kah kah kah gua takleh blah at first lah kan... Tapi gua gigihkan untuk terima kenyataan dimana kawan gua dah gian main COUNTER STRIKE! kah kah kah fak ah.. gua senyum jer nie bai bai bailah...

2 comments:

. said...

ceh..dah bagus2 main bedminton kan....

Melz said...

semua tak bagus men badminton! kah kah kah main tibai jer bola sampai hancur

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo