Petua | Kepala Pening , Picit kat Tangan!

Saturday, February 26, 2011

Sup World!

Ahaks. eh tersilap Uhuks miahaha. Weh wassap guys lama dah gua tak type mencarut-carut kat sini. Rindu plak miahaha. Cam haram kan ? Mencarut pun boleh nak rindu aih.. tobat mel tobat please !

Papepon gua tengah pening ni der , lu jangan memain dengan gua. Kang gua libas dengan guitar kapok gua ,baru lu tau! hurm.. papepon gua ada sikit *petua pemuda untuk lu orang kat luaq sana. Kalau lu orang pening nak bersalin tuh gua tatau la sebab gua lelaki . mana pernah rasa nak bersalin . kalau bersalin kuar taik tu pernah la kah kah kah.

Nak kuarkan taik yang baper inci tuh pun lu ingat senang ke ? kalau nak meneran tuh kompem muka lu lawa / cun / bergaya pun belum tentu senang nak kuaq pastu muka mesti bengis gila. Kah kah kah cam haram , damn pehal *tetibe talk pasal taik plak ni.

Okok back to realiti, cara nak hilangkan pening memang mudah tapi tak lama la hilang dia. kalau nak hilang terus dengan lu lu sekali hilang , lu telanlah panadol 10 bijik . kompem lu padam miahaha.

okok gua seryes.. camni beb kalau lu nak hilangkan sekejap² , lu cuma perlu picit kat bahagian tangan antara jari telunjuk dan ibu jari. memang sakit tapi sakit dia sakit sedap. miahaha.. dari situ otomatik hilang pening. seryes gua tak tipu.. kalau lu tak caya , cari la pening tu cepat² MIAHAHAHA!

apa? lu tak paham kat celah mana nak picit ? apa bebek la lu ni..jap gua tunjuk guna gambaq..


Damn tetibe plak ada entry berguna dalam blog gampang nie pehal????

2 comments:

Encik Psychopath said...

Makin mengantok la plak buat gini. Side effect ke hape ?

Anonymous said...

Hahaha. oklah kalau nak tidur.. boleh jugak gunakannya daripada duk mengira kambing hahaha

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo