Dem! Gua Dah Gian Main Game Fesbuk nie!!

Friday, February 4, 2011

Yeos Selamat Maghrib!

Time-Time camni lah tangan gua gatal nak menaip , ada jugak kena perembat dengan bapak gua jap lagi kah ka kah.. Papepon maghrib-maghrib ini gua nak roger sikit ngan lu orang semua walaupun gua tau yang gua tulis sorang-sorang dan baca sorang-sorang jer dalam blog ni. tape gua takdahal takat cakap sorang-sorang , apadahal kan ? kah kah kah..

Papepon dalam entry ini , gua nak story game yang buat gua gian seketika. Demmm gua benci perkataan gian. Gian ni kalau lu orang nak tau ia adalah sejenis perkara yang menjadi satu habit kat diri sendiri dan sukar untuk tidak melakukannya. Ahh ada faham tak ? Gua pun tak faham sebab blog nie blog susah nak faham. kah kah kah..

Cis macam Jin mata toncet plak kan ? cilaka buruk gila!

Okok seryes2. Game yang gua nak cakap ni adalah game "Guitar Geek" , So kepada member-member fesbuk gua diluar sana , adalah disarankan supaya lu orang beat markah gua tuh kah kah kah. Key dia senang jer A,S,D,F so lu orang kena lah pantas. Kalau tangan macam kayu besbol memang takkan boleh beat la kan .. kah kah kah { tangan macam kayu }

Kebaikan game nie ada la 1 , iaitu bila lu orang dah terlalu mahir dengan papan kekunci { Fak tulis keyboard sudah la } , maka lu orang boleh menaip surat-surat benti kerja , surat-surat pelepasan cuti untuk 1 tahun , surat-surat meeting dan sebagainya dengan mudah dan pantas!. Kah kah kah.

Papepon good luck lah kepada yang nak try tu , papepon gua yang dah pro nie terpaksa bagi sokongan yang agak tak padu kepada lu orang yeahh! Majulah guitar geek untuk negara . Wadehel ? kah kah kah.

*Musik-musik dalam guitar geek tuh memang AWESOME! gua sukak!

5 comments:

1Malaysia Online 2014 said...

Dem. Gila stedi template ni. Gua pun nak rembat satu. haha

Scha Nazri said...

ah sudahh. syaz dah jadi pengomen tegar dlm blog mel. grrr

nak try main lah!

Melz said...

Nes : rembat jangan tak rembat ekeke..


syaz : oh terharu . tak sangka ada jugak nak jadi pengomen tegar dalam blog nie :D

Hizea said...

bapak aih tinggi nye lu bro ? hehe ..
bile na kawen ? saje da lme idop na tnye lagi kan .. :DD

cik nur said...

tinggi gila 192 derma la ckit ketinggian nuR baru 155 T___T

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo