Macam-Macam Hal

Wednesday, September 21, 2011

Salam!

Here we go babeh , apa kabaq angpa semua ? lama gila vavi sia gua tak menaip kat blogger.com..Actually gua rindu siut sama ini blogger.com sebab tanpa dia siapalah gua dalam dunia blogger ni . Ceh ayat mintak kaki .


Haha melambak² macam haremm

Ok halnya adalah seperti berikut , dimana gua masuk jer library dan ramai yang mengeluh sana sini , ada orang cakap "WTF banyak gila assignment , baru masuk dah banyak macam haram" , Ada jugak yang berkata " MOJ* , lecturer ni bagi assignment macam bagi 2 semester punya kerja , haremm".

Ok conclusion yang boleh gua katakan dalam entry ini , eh terus conclusion ke mel ? yelah nak type panjang² pun gua banyak kerja lagi siut.. haha , relax jer ayat dia pendek jer bai . sila tengok dibawah :

Hamekobat dan padan ngan muko ko buahaha

* MOJ : Mak ok Jer , *ayat budak² baru intake 2011/2012 yang diwakili oleh budak² tun Dr Ismail. kalau gua tak silap lah , kalau gua silap pun lu orang nak buat apa ? miahaha.

0 comments:

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo