3 Hari Di KL

Wednesday, August 3, 2011


Salam Readers!

Yeah masuk ini dah hari terakhir gua berada di Kuala Lumpur . Hish takda mende pun gua buat melainkan melepak dengan member-member gua dan jugak overnight sampai sahur. Hamjadah!

Papepon thanks to member gua isam yang amek gua dari rumah sampailah abes pusing kl dia bawak gua. Hoahaha best-best. Gua ni kalau ikut IC memang lah orang KL tapi serious gua KL paling noob nak mampus sebab apa ? sebab gua gerak J to the B sejak umur gua 1 tahun .

Niat kat hati nak shopping sakan , tapi gua rasa macam tak ngam la pulak time-time macam ni nak shopping ye tak ? Kah kah kah yelah time pose badan penat gila sampai terlantar jer haih.

Kalau gua ingat balik semua jalan memang awesomelah. Kah kah kah.. Anyway seriously 3 hari ada kat kl macam 3 hari ada kat jb. Bosan Pfttt

0 comments:

Copyright © 2011 Melz™ | Uhuks Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo